طرح اطعام علوی برگزار می‌شود 

طرح اطعام علوی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: هم زمان با شب ولادت حضرت علی (ع)، طرح اطعام علوی با هدف اطعام فقرا و نیازمندان برگزار می‌شود.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب ولادت حضرت علی (ع)، طرح اطعام علوی با هدف اطعام فقرا و نیازمندان برگزار می‌شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت افزود: در همین راستا در نظر داریم با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون، تعداد ۹۰ پرس غذای نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در ظرف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان با حفظ کرامت انسانی آنها توزیع کنیم.


وی بیان کرد: هم زمان با سالروز ولادت این امام همام نیز به کمک بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و درب منازل اهالی محله مسجد توزیع می شود.


ملایی ابراز کرد: به مناسبت میلاد امام علی (ع) مسابقه مجازی قصه گویان علوی با هدف آشنایی کودکان با شخصیت و سیره آن حضرت برگزار می‌شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ادامه داد: در همین راستا تعدادی کتاب قصه تهیه شده که در اختیار کودکان مسجدی عضو کانون قرار داده می شود تا با کمک والدین این کتاب ها را بخوانند.


وی اظهار کرد: کودکان علاقمند می توانند در ویدئوهای ۵ دقیقه ای یکی از داستان های این کتاب ها را بیان کرده و با کمک والدین این ویدئوها را در پیام رسان واتس آپ برای ما ارسال کنند.


ملایی اضافه کرد: پوشش مناسب، بیان و اجرای زیبا و نیز کیفیت ویدئوهایی که ارسال می شود در انتخاب آثار برتر نقش مهمی دارد و به بهترین آثار در سالروز میلاد حضرت علی (ع) جوایزی اهدا می شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه کانون در سالروز ولادت این امام همام، برگزاری جشن همراه با مولودی خوانی و سخنرانی در باب فضائل حضرت علی (ع) است.


وی ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون انجام می شود.


ملایی ادامه داد: قرار است در این ایستگاه بسته های فرهنگی شامل بروشور زندگی حضرت علی (ع)، تسبیح و تصاویری از سردار سلیمانی توزیع می شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت یادآور شد: علاوه بر این نیز در ایام رجب هم زمان با سالروز ولادت امام جواد (ع)، جشن میلاد این امام همام برگزار شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های ولادت امام علی (ع) با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با شخصیت و سیره آن امام آشنا شده و در آینده سبک زندگی امیرالمومنین را در زندگی خود سر لوحه قرار دهند.

پایان پیام/ 586